~ Goed nieuws voor allen! ~

>> woensdag 25 maart 2009

Zo ... daar is hij dan eindelijk: mijn eigen Mevrouw Rimpelbil blog.

Ik moet U zeggen dat ik al langer behoefte heb om mijn gedachtenspinsels toe te vertrouwen aan het papier vooral omdat ik weet dat de andere schrijfsels, die hier in Sunset Valley worden bijhouden, natuurlijk nooit zo interessant en van zo een hoog niveau zullen worden als mijn blog.

In al die jaren dat ik nu op deze aardkloot rondloop heb ik vele interessante mensen ontmoet en het wordt tijd dat ik mijn vele gesprekken met deze luitjes eens ga publiceren. Maar ik ben er ook van overtuigd dat ik veel nieuwe mensen aan mijn keukentafel zal ontvangen.

Ik hoor U denken 'maar mevrouw Rimpelbil, wie wil er nu bij U op bezoek komen?', wel .... tegen hen wil ik zeggen: ieder mens heeft wel een geheim dat niet naar buiten mag komen. En al die geheimen heb ik al die jaren opgeschreven en veilig opgeborgen in mijn handtas! Daarom is mijn handtas zo zwaar en komt zo hard aan! En een uitnodiging van mij weigeren betekend dat ik eens mijn fraai gevormde neus diep in mijn tas stop op zoek naar 'een lijk in de kast'.

Ik weet, uit zéér betrouwbare bron, dat ik een slechte naam heb in deze en vele andere buurten en dat er veel over mij geroddeld wordt. Laat mij U allen dit zeggen: hoge bomen vangen veel wind! Zeker in dit winderige valleitje waar de mensen schijnbaar niet anders te doen hebben dan over mij te roddelen. Ik ben een principieel mens en laat me de mond door niemand snoeren anders komen ze mijn handtasje tegen!

U bent gewaarschuwd!

Enfin ... genoeg hierover. Ik hoop dat U mijn blog net zo interesant en enerverend zal vinden als ik en dat U er veel van zal opsteken. Het is mijn taak het morele verval en de verloedering in deze buurt te stoppen en ik neem geen blad voor de mond.

De komende maanden, als Sunset Valley zich zal vullen met nieuwe bewoners, zal ik U móeten inlichten over al die vreemde snuiters die mijn pad gekruisd hebben, én alle nieuwe roddels en nieuwtjes die mij ter ore komen. Geladeerd met interessante feiten die U niet mág missen.

Mijn blog zal een lichtend voorbeeld zijn in de duistere tijden die we tegemoet gaan.

Zoals mijn vader Simon Rimpelbil al zei:
Post tenebras spero lucem.

Binnenkort ontvang ik mijn eerste gast, hopelijk zal deze van hetzelfde hoogstaande niveau zijn als ik.

Gegroet!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP