~ Digitalisatie expert gezocht ~

>> dinsdag 7 april 2009

Ik ben zéér dringend op zoek naar iemand die mij kan helpen met het digitaliseren van een enorme dikke stapel, zéér interessante, documenten.

Zoals U allen wel weet bewaar ik in mijn kalfslederen handtasje allerlei geheimen van buurtbewoners die ik geregeld tegen hun kan gebruiken als ik mijn zin wil hebben. Al deze gegevens staan nu op allemaal papiertjes en mijn handtas puilt uit en daarom wil ik ze zo snel mogelijk gedigitaliseerd op mijn computer hebben.

Uiteraard zou ik dat zelf kunnen doen maar ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd en ga mijn tijd niet verprutsen met het inypen van al die gegevens, hoe enerverend deze ook zijn.

Ik weet dat velen van U liever lui zijn dan moe maar ik heb haast en ik wil ogenblikkelijk een reactie. Voorkeur gaat uit naar een ervaren vrouwspersoon van onberispelijk gedrag die vertrouwelijk met al deze gegevens kan omgaan.

Er zit geen salaris aan vast: U krijgt de unieke kans om bij mij thuis te werken en aangezien ik zéér zelden iemand ontvang is dát alleen al een enorme beloning. Wel vraag ik U dringend om van te voren even flink te badderen: als ik tegen 1 ding niet kan dan zijn dat lichaamsgeurtjes: al helemaal niet de lichaams odeur van anderen!

U kunt mij bereiken via de U bekende kanalen.

Gegroet!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP