~ Vrolijke Paas? Dacht het niet! ~

>> donderdag 9 april 2009



Zoals U wellicht al gelezen hebt heb ik sinds enkele dagen een raar individu rond mijn prachtige villa zien rondstruinen. In het begin liep hij een of twee keer per dag onschuldig fluitend langs mijn villa zowel 's ochtends als 's avonds. Ik had meteen door dat er iets niet pluis was, ik deed net of ik hem niet zag maar hield hem vanuit mijn ooghoeken natuurlijk goed in de gaten.

Sinds gisteren durfde deze lapzwans het zelfs om mijn terrein op te komen en zat zelfs door de ramen naar binnen te gluren en U begrijpt dat ik dat absoluut niet tolereer! Dus gisteravond heb ik besloten een einde te maken op deze inbreuk op mijn privacy, en U weet dat ik op mijn privacy zéér gesteld ben.

Echt slim is deze man niet want al snel kon ik hem met wat worteltjes naar mijn romeinse voortuin lokken en toen ik opeens dreigend recht voor zijn neus stond liet hij een mand met eieren vallen: het is dus de Paashaas. En als ik ergens een hekel aan heb dan is dat wel gezelligheid en feestsfeer: ik heb wel wat beters te doen dan aan al die nonsens mijn tijd te besteden.

In mijn voortuin heb ik al sinds jaar en dag een met tralies omheind stukje terrein: vaak worden daar de door mij bestelde boodschappen in gezet door de bezorger want iemand, ik weet (nog) niet wie, waagt het om die te ontvreemden. Daar zit die domme Paashaas nu in, helemaal zielig en alleen en stil te huilen.

Dus kinderen: vergeet de Paas dit jaar, ga geen eieren zoeken want die zul je niet vinden! De Paashaas zit opgesloten en ik laat hem niet meer gaan. Ga maar huiswerk maken en boeken lezen: wie weet redden jullie het dan nog in deze maatschappij, maar dat betwijfel ik.

Of kom van de Paas maar even langs: voor een bordje heerlijk gevulde en gestoofde haas, ik serveer er ook nog gepofte kastanjes bij!

Vrolijke Paas allemaal! Gegroet!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP