~ Tip voor de dip - 3 ~

>> donderdag 16 april 2009

Ook hier in Sunset Valley slaat de financiële crisis nu toe en daarom breng ik vanaf nu geregeld een 'Tip voor de Dip'.

Gelukkig heb ik zelf geen financiële problemen maar hoe dat komt gaat U niks aan!
Tip 3



Het is algemeen bekend dat ik zelf geen personeel heb: ik doe zelf de tuin, de afwas, klusjes, zet het vuil buiten en hou mijn fantastische villa schoon en proper. Kwade tongen beweren dat ik geen personeel kan krijgen omdat elke schoonmaker - tuinman of klusjesman gillend mijn villa uit komt rennen. Dat is natuurlijk een leugen: als ze slecht werk afleveren stuur ik ze uiteraaard weg zonder te betalen. En daarom doe ik alles zelf en dat doe ik beter dan menig professional!

Mijn 'Tip voor de dip' is deze keer; ontsla al Uw personeel en doe alles vanaf nu gewoon zelf: dat scheelt niet allleen veel simoleons maar ook regelmatige migraine aanvallen. Heeft U kinderen: des te beter: laat ze na schooltijd eerst een rij klusjes in en rond het huis doen voor ze mogen eten en douchen. Na het huiswerk maken kunnen ze nog een hele rij klusjes doen en zo blijft Uw huis in perfecte, schone staat. Hebben die kleine opdonders geen zin: dreig dan het adoptiebureau te bellen: U moet eens zien hoe snel ze dan het toilet gaan schrobben.

Ik zelf heb geen kinderen maar er zijn altijd wel wat onnozele buurtkinderen die voor 5 simoleons op hun vrije zaterdag bij mij klusjes komen doen. Uiteraard betaal ik ze nooit: ik beschuldig hun van het stelen van een snuiserij uit mijn villa en als ze mijn van woede rood aangelopen hoofd zien weten ze niet hoe snel ze mijn villa uit moeten rennen!

Lees en leer. Gegroet!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP